Project Description

Puls Biznesu Bonnier Business Polska Sp. z o.o.
03-738 Warszawa
ul. Kijowska 1
tel. 223339999
fax. 223339998
e-mail: puls@pb.pl

„Puls Biznesu” >wydawany jest przez spółkę Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o. należącą do szwedzkiego koncernu Bonnier Group. To jedyny dziennik na polskim rynku poświęcony wyłącznie gospodarce.

„Puls Biznesu” stara się być źródłem właściwych decyzji dla czytelników, rzecznikiem biznesu i przedsiębiorczości. Prognozuje i analizuje, w jaki sposób wydarzenia z dziś mogą wpłynąć na świat biznesu jutro.Na polskim rynku „Puls Biznesu”. ukazuje się od 1997 roku, początkowo dwa razy w tygodniu. Od października 1998 roku funkcjonuje jako dziennik. Od roku 2000 „Puls Biznesu” obecny jest także w Internecie. Oprócz tradycyjnego, papierowego wydania „Pulsu Biznesu” , dziennik dostępny jest również w formie e-wydania.

 

„Puls Biznesu” jest również organizatorem licznych konferencji dla środowiska biznesowego. Umożliwiając polskim biznesmenom spotkania ze światowymi autorytetami, wydawca nie zapomina o promocji rodzimych firm.Dla nich organizuje rankingi i plebiscyty – Gazele Biznesu, Filary Polskiej Gospodarki czy Giełdowa Spółka Roku.

 

„„Pulsowi Biznesu”, jak wszystkim przedstawicielom „starych” mediów, przekonanie się, że e-klient różni się od tradycyjnego czytelnika, zajęło trochę czasu. Dziś już wiemy, że internauta różni się od czytelnika gazety niemal wszystkim – inaczej czytają, szukają niusów, dzielą się nimi, o innej godzinie wstają, o innej kładą się spać (lub nie robią tego wcale), itd. Co irytujące, zwłaszcza dla naszych programistów, zmieniają też coraz szybciej współczesne wersje „papieru”. Musimy więc ciągle zmieniać i poprawiać sposób, w jaki kontaktujemy się z otoczeniem. Konkurencja jest przecież o jeden klik dalej. Na szczęście, nie zmienia się jedno – nasi klienci ciągle szukają informacji biznesowej. To ona, mimo rozwoju technologii, jest najbardziej istotnym elementem jakości obsługi. I dlatego o los wydawnictw prasowych możemy być spokojni.” – mówi Przmysław Barankiewicz, redaktor naczelny pb.pl